Sambo på försök!

Nu var det ett bra tag sedan, ganska mycket har hänt. Jag ska prova på att bli sambo! Har precis mailat till några som söker bostad och erbjudit min lägenhet. Är så glad, det är liksom typ första gången. Idag har Malin och jag även bokat oss en välförtjänt semester. Vi far till Djerba i Tunisien om två veckor drygt. Jag ska visa bild så fort jag kan.

Vänner ni får nu bekanta er med tanken att vänner numera kommer att vara på ny plats från och med första september, om allt går som det ska. Och som lök på laxen är det underbart väder, denna min enda lediga dag denna vecka! ibland är livet rättvist för att citera min älskade H.

kram till er alla, längtar efter vänner!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Therese

Såna här nyheter släpper du på bloggen!!?!?!? Grattis! Nu måste jag få träffa Mr H så jag kan godkänna honom formellt.

Postat av: Hannah

Tessi! Offkörs ska du snarast få träffa honom!

2007-08-12 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback