Ska jag aldrig få min magister?

Jag har ju en kanddatexamen och precis efter den så halkade jag som på ett bananskal in på mitt jobb. För ett år sedan blev mitt ämne magisterberättigat så jag tänkte plugga samtidigt som jobbet. gick bra! tog de första 10 poängen och så var det bara D-uppsatsen kvar.. Den hade jag tänkt göra klart tills i våras eftersom jag tyckte det var lite väl jobbigt att jobba 100% och plugga 100%. Men av olika anledningar blev det inte av (flytt av länsrätt, dålig motivation, byte av arbetsuppgifter mm). Men nu har jag ett uppsatsämne som har lite anknytning till jobbet, jag har börjat läsa lite och prata med folk som kan ha info. Så idag skulle jag maila till kurssekreteraren. Går in på KaU:s hemsida för att leta upp kursen och ser då till min fasa att den är inställd i höst!!! Så istället för att ställa en enkel fråga om vilken handledare jag skulle få fick jag ställa frågan "vad händer nu?". Som svar får jag ett frånvaromeddelande!!!! Sekreteraren är inte tillbaka förrän imorgon!! Hoppas hon svarar då.. Är det någon av er som har lite råd till mig vad jag ska göra?
//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen fy!!
tror du inte att Anki kan ta sig an dig ändå? Eller är hon barnledig? Kolla det.

Postat av: Therese

Frågan är tydligen skickad till kursanvarige.. Hoppas på svar idag...

2007-08-24 @ 09:45:48
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Marie

Du får berätta hur det går!

2007-08-24 @ 10:09:33
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Josse

Det ordnar sig säkert på nåt sätt! I värsta fall får du väl vänta till våren eller? Då kan du gå runt och tänka på vad du ska skriva hela hösten och sen är det bara att sätta allt på papper i vår :-)

2007-08-24 @ 10:09:34
URL: http://misspineapple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback