Tessans utspel!!!!

Eftersom det är populärt med diverse utspel på bloggarna så tänker även jag göra ett. Så hör upp alla och främst resten av vänner-gänget!!! 

                                                     Tessans utspel
Den här bloggen skapades av Therese, Marie, Hannah och Jessica. Här skulle vi alla skriva och berätta saker. Som verkligheten ser ut idag är den mest frekventa skribenten moi. Härmed så vill jag alltså tillkännage (läs hota) övriga vännergänget att jag går i tankarna att ta över bloggen helt själv! Om det inte blir skärpning under nästkommande vecka med minst 2 inlägg var av er så kommer jag att byta lösenord och inte berätta det = ett övertagande. Nu är det upp till er!
Kram
Therese

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

hihi... det är alltid bra att rensa luft! :D

Postat av: hannah

det tycker jag var en ypperlig ide

2007-09-01 @ 09:30:35
Postat av: Marie

Helt ok med mig Tessi:)
Men måste bara få ur mig en sak: Känns som om vi i Vännergänget har gjort "slut". Vi är aldrig allihopa nuförtiden. Jag vet att delar av det är pga min flytt men vi kan faktiskt bestämma en helg då vi alla ses! Eller är det bara jag som vill det?

2007-09-03 @ 08:08:53
Postat av: Therese

JAG VILL!!!!!!!

2007-09-03 @ 11:46:14
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag med! föreslår imorgon. nästa vecka kan vi vara i vårt nymålade kök??? och så snart som möjligt kan vi ses allihopa en helg.

2007-09-04 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback