Tjolahopp tjolahej!

Nu är jag tillbaka! 3:e dagen på jobbet och detta låter hemskt att säga men världen är hyfsat katastroffri så det är ganska lite att göra på jobbet. Så då tar jag tag i mig själv och uppdaterar bloggen!

Innan jag gick på bloggsemester så skrev jag ju en lista över vad jag skulle göra under sommaren. Nedan följer resultatet av den listan för er som är intresserade vilket är  typ 2 perskanske :-)

  • fylla 25,   Detta klarade jag av galant! Min morbror sa i sitt tal att han tyckte jag var bra på att fylla år (vilket jag verkligen är!)
  • köpa alkohol i Tyskland,   Gick också mycket bra. Kan berätta att en Peugot 307 tar mycket mer än man tror! Så om alla krogar i Karlstad skulle stänga så finns möjlighet till bloggdrink hemma hos mig ;-)
  • ha ett litet kalajs för att fira 25-årsdagen och dricka den inköpta alkoholen, Jajamensan, checked. Sommarkalas med vännerna ute vid Södra Hyn och sommarstuga.
  • sola, Har fortfarande några nyanser mörkare skinn än vad jag brukar ha i typ november
  • bada samt  Hmmm... enda punkten som blivit lite mindre än andra somrar men nog har jag badat i såväl sött, salt och bräckt vatten.
  • cykelsemestra på Gotland  Genomfördes förra veckan ihop med mamsen och minsta brorsan. Vad jag vet är jag nog den enda som på 5 dagar lyckas GÅ UPP ett kilo efter att ha cyklat 8 mil, gått säkert 1,5 mil, hoppat studsmatta samt lekt i ett äventyrsbad. Vart är världen på väg?

  • Ja, så där har min sommar sett ut. Nu är planeringen inför en vintersolsemester i full gång. Om någon har några andra innovativa förslag än Thailand att komma med så skriv gärna!

    Ha det gôtt!!
    //Therese


    Kommentarer
    Postat av: Marie

    Låter som du har haft en bra sommar!
    Kalaset var roligt, det kan jag intyga. Många trevliga människor:)

    2007-08-15 @ 14:04:24
    Postat av: Kerstin

    Thailand låter fabulous! :-) Har själva planer på att åka dit när kotten blivit lite mer mogen och ansvarstagande...moa ha ha. Typ om ett par år. Måste dit och köpa fejkväskor samt bli äckligt solbränd.


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback