Uppsats here I come!

Fick mail idag av kursanvarig för den inställa D-kursen som sa att jag får skrva uppsatsen och att det förmodligen är en student till som ska skriva och att vi får opponera på varandra om det är så. Annars så kommer min handledare att opponera på mig. Så nu har jag mailat tillbaka och redogjort för det första grova utkastet till uppsatsämne och hoppas på handledare och ett "OK kör på det". Så om allt går som det ska så får jag stå på akademisk högtid om ett år ungefär och ta emot min magsiter ur dekanus hand. Så nu jäklar ska jag ta mig i kragen och börja skriva som attan! Håll tummarna för mig!!!

För övrigt var helgen hos Anna och Andreas i Uddevalla jättebra! Vilken fin lägenhet de hade. Mitt och J:s nya projekt är att få till vår hall... Får se hur det går. Några tips någon?
Kram på er
//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt!
Nu är det bara att tuta och köra! Hör av dig om du behöver ett bollplank eller bara prata av dig.

Postat av: Therese

Thank you Mary!!!

2007-08-27 @ 15:44:11
URL: http://magic8ball.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback