Vaknat till liv

Nu har jag vaknat till liv efter min dunderbakfylla som jag lade grunden till på Kräftskivan i lördags. Nä, skämt åsido, jag var ok redan på måndagen. Men det var en mycket bra kräftis i år. Dock utan kräftor men det vet ju ni som läser Josses blogg. Det hade blåst för mycket så fiskarna hade inte kunnat fiska kräftor. Däremot hade de räkor och det funkade minst lika bra. Ska se om jag kan lägga upp lite bilder någon dag.

Idag har jag lite ont i kroppen. Inledde min SATS-karriär igår med ett pump-pass. Hoppas kunna hinna med ett litet pass idag med. Tror jag kommer gilla SATS. Har ju bara 1,5 minut dit också, max! Sen ikväll är det fotbollskväll med kvinnlig majoritet. AK och jag samt J. Men grejen är att det är min och AK:s fotbollskväll så J får inte lov att kommentera våra kommentarer. Vem vet, han kanske tar hem någon annan av manlig sort så han inte känner sig så ensam... Det spörs som man säger här i Värmland. hjälp vilker blajigt inlägg det här blev... Jag kan iaf trösta mig själv att jag inte är i närheten av samma blajighet som Josfine Öqvist är i sin blogg... Tack för tipset Hanna...

Over and out!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Josse

Ha ha, ja det var lite rolig läsning på "Finan's" blogg. Lite svårt dock med tanke på att språket var i nivå med en mellanstadie elev eller nåt :-)

Postat av: Therese

Jag vet.. Man kastas ju 15 år tillbaka i tiden. Särskilt gillar jag de styckena där hon försöker använda ordet "dem" och tro att det är grammatiskt korrekt för att hon stavade just d-e-m men rätt ord egentligen är "de"

2007-08-22 @ 14:33:37
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Gloom

Det var väldans vilken bimbovarning.... hennes manager borde förbjuda henne att blogga!!! Det var nästan tragiskt att läsa, knäskadan måste ju vara hennes minsta problem... synd på en söt tjej!!!

2007-08-29 @ 09:11:30
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback