Dagens att-göra-lista

Idag måste det inhandlas hyacinter. Framförallt måste de blomma tills helgen och glöggpartyt. Någon som har bra tips på hur knopparna ska se ut för att man ska få den önskade blomningstiden?

Sen ska det inhandlas julstrumpor för två hemliga julklappar. Tror ni jag kan se till att detta händer idag?
Listan över vad som behöver göras överhuvudtaget vågar jag knappt skirva ner;
diska, damma, stryka julgardiner, fixa adventsljustaken som vägrar lysa, plocka iordning etc etc..

Blir alldeles matt!
Ja, ja förhoppningsvis orkar jag ta tag i en del av det när jag känner hyacintlukt i lägenheten..

//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Oj oj oj så många måsten. Tänk på hjärtat vännen!

2007-12-05 @ 22:21:39
Postat av: Kerstin

Det funkar - hyacintdoften alltså! Köpte två i förra veckan ( som kommer vara stendöda efter helgen, men whatever ), och man blir liksom glad av att känna jullukt hela tiden. Piggar upp. Har också massvis att göra, men tar mig inte för ett skit. Jag funkar så, gör ALLT i sista minuten.

Postat av: Therese

Ulle:hjärtat mår fint. Vi var två som gjorde minst hälften och lite till på listan igår :-)
Kerstin: Gjorde en egen julgrupp (jag vet! Tror själv inte att det är sant!!) igår och där ser hyacinterna ut att blomma till helgen iaf!

2007-12-06 @ 08:11:50
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback