I'm good!

Nu är det snart dags för Lyxfällan, en av veckans tv-höjdpunkter. Jag vet, det är hemskt att "gotta" sig åt andras olycka men när får egentligen vanliga medelsvenssons som jag själv känna oss ganska duktiga för att vi inte har en enda kredit och kan betala alla våra räkningar? Mycket går ju annars ut på att man ska vara så speciell som möjligt. Ungar får alla möjliga konstiga namn, nya hobbys (nakenyoga anyone?) ska det skrytas med och sommarens resa får absolut inte vara en charter. Nä, nu har jag fått nog! Mitt liv ska härmed gå ut på att vara så vanlig som möjligt! Här ska det ätas spaghetti och köttfärssås, bokas charterresor och jag ska vara nöjd! Vilka är med mig?
Här kommer vi! Vi som vågar vara vanliga (VVVV)
Ha en bra kväll!
//T


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag är med dig, syster! Heja VVVV ( eller hur många V:n var det...? )! Hurra! Nu skall jag snart släpa mitt vanliga lilla jag till mitt vanliga jag och antagligen få träffa en massa helt vanliga, dyngfulla patienter.. ( bland annat ) :-o

Postat av: Ulle

Självklart delar jag ditt intresse för lyxfällan. Och jag förvånas lika mycket varje vecka över hur dumma människor kan vara. Självklart tog paret ifrån min "hemort"
Tierp till lika fulaste orten i Sverige priset. "Vi slutade betala våra räkningar för vi orkade inte bry oss" Och ja de var bara 20 år gamla!!! Två bilar, jag är 25 och har aldig ägt en egen bil! Vart är världen på väg???

2007-12-15 @ 14:34:07
Postat av: Therese

Kerstin: Välkommen!
Ulle: Var det från Tierp? Missade början så jag hörde inte det! Man förvånas verkligen över hur folk tror de kan leva..

2007-12-16 @ 10:46:16
Postat av: Rammstein

Sen är ju de som är med på Lyxfällan såna jävla SOPOR. De kan inte ha fått tidningen "Lyckoslanten" i skolan när de var små, I tells ya.

2007-12-17 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback