allting går att sälja med mördande reklam...

Men ingen har sagt att produkten kan vara mördande också!!! Igår tog jag en shoppingrunda på apoteket. Skulle bara ha skavsårsplåster men det slank ner vanligt plåster och en dryck från helvetet också!!! Listerin!! Ni vet det där gröna munsköljet och där användarna får en explosion i munnen när de gurglar på TV? Vet inte om jag håller med om att det var en explosion direkt.. Mer frätskador skulle jag tro. Det var så starkt att mina ögon tårades. Tungan domnade bort och det sved i hela munhålan!!! Så imorse så tog jag bara hälften av den angivna dosen. Lite bättre men inte bra. Så akta er säger jag bara!!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag antar att du tar det för att bli av med smaken av Ballerina minoMuffin...

Postat av: Hanna

Du kommer på träffen va? Lägg hemskt gärna ut en inbjudan här också om du har lust.. Det är ju inte tänkt att nån ska vara arrangör, eller ja, jag kan ju boka bord om ingen annan vill, men syftet är väl mer att ses och babbla lite.

2007-02-12 @ 15:54:22
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Therese

jag lägger ut det här också.. Vad pirrigt det blev hux flux! Det var ju inte alltför längesedan som jag upptäckte er andra bloggare i Karlstad :-)

2007-02-12 @ 15:58:42
Postat av: Sabor

Vi använder detta munskölj hemma och det var samma sak för mig första veckan.Jäklar men sedan så vänjer sig tandköttet,I think ;) Men det känns bättre och fräscht hela dagen ;)

2007-02-12 @ 19:07:13
URL: http://Sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback