Ännu ett steg på vägen

På lördag börjar en av mina mest hektiska perioder. Melodifestivalen!!! Och för er som inte visste det så har jag i år biljetter till finalen i Globen! Då jag är en ytterst god administratör så har jag sedan länge sonderat terrängen vad gäller boende. Idag har det gjorts en bokning på ett vandrarhem. Får se om jag hittar något annat men nu finns det iaf en bokning. Jag har även införskaffat tågbiljetter ToR Karlstad- Stockholm. Jag kan rekommendera alla att åka med någon som räknas som barn. Kom sjukt billigt undan med biljetterna på tåget och natten på vandrarhemmet blev inte heller så dyr...

Annars så är läget finfint. Förutom att jag är riktigt trött. Har varit iväg i tre dagar på ne workshop som vi organiserade. Det är först när det är över som man märker att man varit på helspänn hela tiden. Men några nätters sömn till och jag är människa igen. Åhh, just det! I helgen ska jag få glo på bebisar och förmodligen hålla en också om jag vill. Jag ska nämligen på dop! Det är jättekul tycker jag!!

Nä, nu ska jag snart på lunch.
//Therese

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag erkänner jag har cp-ångest. Du är en sån god planerare och jag har ingen framförhållning. Vad hittade du biljetter för?? Ska se om jag kan finna något annat eller om jag kan pressa priserna på Elite.

Postat av: Therese

Vi betlar typ 550kr ToR Karlstad STockholm vilket blir 225 per person... Sjukt billigt tycker jag då jag igår åkte hem från Stockholm med jobbet och biljetten kostade 570...
Tack för att du kollar :-)Om du kommer till Karlstad så ska jag föröska ordna något bra hotell till dig med. En av fördelarna med att boka mycket konferenser och möten och sånt är att man får bra kontakt med hotellmänniskorna :-)

2007-02-01 @ 13:29:20
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback