Balkongiver

Igår när det bara var någon minusgrad eventuellt någon plusgrad så kom balkongkänslorna över mig. Idag med massa minusgrader var det lite svårare att ta fram dem igen. Men nu sitter jag på mitt kontor i värmen så nu kan jag tänka på det igen.. Sen vi flyttade i november så har jag nu en större balkong än vad jag hade uppe på Herrhagen innan = mer krukor! Jag hoppas att jag hittar någon bra bok på bokrean som ger mig en massa bra tips på hur jag får min supermysiga lite lummiga balkong.

Jag ska nog ha sån där grön "minigolfbanematta" på balkonggolvet, färgglada blommor i balkonglådan, en ny lavendel och kryddor i småkrukor. Sen vill jag ha nya lyktor som man kan hänga upp och en fin vattenkanna. Sen kan jag sitta där ute jämt i sommar och dricka saft :-)

Hoppas bara att allt överlever... Annars får jag väl be er andra bloggare om tips.
Nu längtar jag efter våren och sommaren
//Therese

45220-35Lägga några såna här på balkonggolvet?

Fin balkonlådaDen här skulle jag gärna ha lite kryddor i på balkongen.

Bilder hämtade från inreda.com

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag längtar oxå! Vill ligga på stranden och bli sådär varm på huden att den inte minns något av alla frostskador man ådragit sig under vinterhalvåret...

2007-02-21 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback