En sån helg!

God morgon på er alla vänner!

Inte en helt klockren morgon i casa de Hannah faktiskt, skräll det är ju måndag! Helgen har varit över all förväntan, trots historiens jävligaste tenta i fredags med efterföljande jobb på den underbara "macken". Jag jobbade lite i lördags också, efter att först ha tagit en stärkande morgonpromenad. Jag vet det är ett galet påfund, men jag skulle inte hinna träna senare för att. Karin var i stan! en kompis från förr som Dogge skulle ha sagt. Galet oväntat och roligt att få ta en fika med henne på eftermiddagen (hon är en av de gravida kompisarna, det är allltid betryggande att träffa dem och se att de faktiskt är som vanligt).

Sen var det bestämt att jag skulle laga middag med Sandra. Hon hade dock insjuknat i både det ena och andra. i rädsla för bacilusker valde jag att inte fara dit. Istället plingade jag stans partypinglor A-K och E-L, visste att de hade en fest på g. Vi förfestade hos några kompisar till dem (jag drack bara cola, men kan ha roligt endå) sen for vi till BMB. Hade så roligt, länge sedan jag hade så roligt! Stod som fastvuxen på dansgolvet nästan hela kvällen. Massa folk ute, ännu mera kopisar från förr. Harran och Jessica som båda bodde här tidigare, var i stan för att festa till det lite. Riktigt kul! När jag gick hem såg jag min favvotaxigubbe på väg in till stan, självfallet hade han tid att köra hem mig. Jag slapp pulsa, bli antastad och var i säng halv tre.

På söndagen fick jag sova länge, gött! sen hade jag, eftersom jag var ledig, tid att träna dubbla pass. kunde inte ha blivit bättre. hoppas ni har haft en lika bra helg!  Marie, vill höra allt om helgen i Gbg.

återkommer med planen för vänner. hoppas tisdag funkar för er, jobbar onsdag.
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Jess

tisdag blir kanon! KRAM

2007-02-26 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback