Julklapp!

Jag förstår om ni undrar över rubriken. Förklaringen är att det var den här helgen jag fick min julklapp från Hanky på riktigt. Jag fick 2 stycken biljetter till Gbg Horse Show inklusive övernattning på hotell! Världens bästa julklapp tycker jag, kunde inte ha blivit bättre! Vi åkte ner i lördags morse i Hankys nya bil. Checkade in på hotellet (Scandic i nordstan) runt 14- tiden, tog en lunch på Pasta Prego i nordstan och tog det lugnt några timmar innan vi promenerade bort till Scandinavium där Horse showen skulle börja kl 18.00. Hanky hade fixat biljetter med bästa läge så man såg jättebra (satt jättenära Jessica Almenäs som var värdinna).
Jag sprang lite då och då till mässan där de sålde hästsaker i kvadrat medan Hanky föredrog att sitta kvar och titta på världscupen i hoppning. För en kille som aldrig gillat varken hästar eller hästhoppning blev han grymt insatt och ringde mig hela tiden när jag var på mässan och rapporterade om allt som hände och följde tävlingen med stor spänning!
På söndagen vaknade vi tidigt och åt en stor hotellfrukost (ÄLSKAR hotellfrukostar!) gick och simmade i poolen en stund och gick sedan tillbaka till frukostmatsalen och åt typ brunch. Efter en mycket jobbig bilfärd hem (var snökaoset ALLAN) avrundade vi helgen i soffan och jag kan bara konstatera att jag är mycket nöjd med min julklapp!
// Marie


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra!!! Iofs är det alltid bra i Götet, min "hemstad"

Postat av: Hannah

Säger bara Gôtt mos! låter som en kanonhelg. ses imorn.

2007-02-26 @ 16:55:49
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni verkar ha haft det! En kanon julklapp med andra ord! =)

2007-02-26 @ 18:25:17
Postat av: Jess

Det var jag ovan.... =)

2007-02-26 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback