Karlstad hjälp mig!

Har fått veta att vårt avtal med gymmet här i huset kommer sägas upp. De har tydligen fördubblat påriserna på företagsavtal och då vill inte jobbet vara med längre... Så nu ska vi få ett sånt där friskvårdsbidrag istället.. Så nu behöver jag lite tips på bra träningsställen. Gymmet här har ju gått upp i pris även för privata kunder så jag tänkte att jag skulle kolla upp lite fler ställen. Jag bor ju typ 1,5 minut från SATS men det stället har alltid skrämt mig... Jag går liksom inte och tränar för att visa upp mig och lite den stämpeln har ju SATS.. Fast om jag går dit så slipper jag ju garanterat min ex-granne och nyblivna medlemen på gymmet som jag är på nu. Vänner, ni vet vem jag menar. Marie hänger ju på Friskis men det känns för långt bort för en latoxe som jag.. Det måste vara nära antingen i anslutning till jobbet eller till hemmet.. Så snälla alla kom med tips!

Dagens roligaste: Ska troligen till Berlin på Ino och Media seminarie i mitten av mars. Ska bli skitkul!
Dagens värsta: Vaknade med huvudvärk som inte gett med sig än... Jippie!!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Therese, friskis ligger ju jättenära dig, och det är dessutom ganska billigt. Men om jag skulle byta gym skulle jag ha bytt till PULS som ligger på I2. Verkar jättebra tycker jag!

Postat av: Therese

men I2 är ju käpprätt åt fel håll! Ännu längre bort.. Nä, en tjej här på jobbet är instruktör på SATS och hon berättade att de har provträningar och hon erbjöd sig att prova box med mig. Ska bli kul!!!

2007-02-08 @ 15:17:05
Postat av: AC

Håller med dig ang Sats... Så jag rekomenderar KMTI. Ja jag vet att det e långt bort. Men då blir det ju som träning på vägen dit och hem!! Så tänker jag varje gång iaf!!

2007-02-10 @ 17:38:47
URL: http://acb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback