Pirr i magen och + guldfisk som har social fobi

Har fått lite informella nyheter som gör att det pirrar i magen.. Kanske kanske, hoppas hoppas... Återkommer när nyheterna eventuellt är officiella....


Är det någon som hört talas om folkskygga guldfiskar förresten? Vår verkar verkligen lida av social fobi eller möjligtvis någon form av ätstörning.. Så fort vi är framme vid honom så gömmer han sig under sin stora växt. Han äter heller inte om vi smular i lite mat och sedan står kvar för att kolla om han äter. Men om vi går därifrån och gömmer oss lite då går han upp och äter. Är detta verkligen ett normalt guldfiskbeteende? De andra jag haft har verkligen inte betett sig så... Tar tacksamt emot tips.

//Therese

Kommentarer
Postat av: Sofia

DÄR blev jag vansinnigt nyfiken :P

Postat av: Hanna

Jag blev också nyfiken.

2007-02-23 @ 15:01:16
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Therese

Jag äsger inte ett ljud förrän det eventuellt blir officiellt. Tyvärr men hoppas ni håller tummarna!!

2007-02-23 @ 15:19:58
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Anna

ska du förlova dig eller är med barn eller nått, nej med barn kan du ju inte va för du drack ju vin i fredags, nyfiken så jag kan dö!!! Själv har jag en kropp som inte funkar som den ska, känslorna ligger på utsidan hela tide så man skulle kunna tro att jag är gravid men tydligen har bilkrockar samma effekt, snyft vår fina lilla bil ska begravas!! Förhoppningsvis får vi dock en nyare och finare modell på tisdag. Håller tummarna! efter det är vi dock MÅNGA tusenlappar fattigare...

Kram på dig gumman!!

2007-02-25 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback