Urk!

Har nu stängt in mig på mitt kontor. Mår inte toppen... Funderar på att gå hem vid lunch. Hade magknip hela dagen igår. Under natten, morgonen utvecklades det tillett illamående. Åt lite frukost imorse för jag trodde att illamåendet kunde bero på att jag var hungrig. Blev lite bättre men nu är det sämre sen ett tag tillbaka.. Illamåendet kommer i vågor och mellan det så är jag lite yr och typ borta i huvudet. Det blir förmodligen inte bättre av att jag är trött för att jag var på bokrean inatt. Men jag har nog sovit de timmarna jag ska för jag sov lite innan bokrean också..
Usch, nu ska jag sluta beklaga mig.
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars dig!! Kan du inte få gå hem och vila lite?

Krya på dig..

Postat av: Therese

Jo, jag tror jag går vid lunch.. Vill ju inte vara sjuk på torsdag :-)

2007-02-27 @ 10:37:47
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kotten

Ja, det gjorde jag! Vem är du?? *nyfiken till max*

2007-02-27 @ 11:14:07
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Jag var ihop med Andreas B, långe smale saken :-)
Sen så kände du och jag igen varandra några gånger här uppe i Karlstad och typ hejade på stan och så men sen har jag inte sett dig på länge och så hamnade jag på din blogg via Hannas tyckte jag kände igen personen på kortet och var tvungen att fråga. Nu låter jag återigen som värsta stalkern men för att mildra det lite så har jag ett jättebra ansikts/personminne :-)

2007-02-27 @ 11:16:58
Postat av: Sandra och Jonas

Vi är också sjuka!
Jonas kräks... och jag är jätte dålig i magen och mår illa!

VI hatar kräksjuka!

2007-02-27 @ 12:35:59
Postat av: Jess

Hej!
Du är väl tillräckligt frisk för att komma på vänner och ta med dig.... paketet till födelsedagsbarnet???? Eller ska vi komma på en back-up plan?

2007-02-27 @ 12:52:59
Postat av: Kotten

Aha..det ringer en klocka, hi hi! Vad nyfiken jag blev, ha ha - tänk att du kände igen mig! Jag är skitdålig på namn och ansikten, men jag tror jag har koll på vem du är. :-)

2007-02-27 @ 12:54:47
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Kan nu meddela att jag ligger hemma i soffan med laptopen i knäet... Back upm plan för ikväll vore bra...

2007-02-27 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback