Vännerkväll

Kära vännerna
Jag slutar spinna kl 18 ikväll, duschar och småhandlar sen. Detta innebär att ni är välkomna hem till mig vid halv åtta. Låter det bra? Med tanke på Tjockholmen så bjuds det idag på hemmagjord hummus med morotsstavar, nöt/frö mix, frukt och keso. Låter det bra? Ska också meddela att en sjuk sambo kommer befinna sig i lägenheten. Han hostar, har lite feber och kommer vara instängd i sovrummet!

Nu måste jag hitta någon som kan sanktionera ett inköp av en dubbelnougat!! Jag dör om jag inte får en innan jag börjar läsa projektplanen jag har framför mig... Jag kan ju liksom inte säga till mig själv att jag får köpa en dubbelnougat, det är ju fusk.. HJÄLP!!!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Köp en dubbelnougat nu Therese! det är du värd, dessutom ska du ju spinna sen. Ses ikväll!

2007-02-13 @ 14:06:27
Postat av: Therese

Jag stod emot! Tog en banan istället. Det var för långt bort till Kariannes kiosk (hela 4 minuter att gå inomhus faktiskt).

2007-02-13 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback