Vuxenpoäng

I helgen tog jag mina vuxenpoäng till en helt ny nivå. Var ju hemma hos kompisar och fick jättegod tomatsoppa och en underbar ananaspaj. Pajen var verkligen suverän!! Riktigt krispigt pajskal. När jag sitter och tuggar och slås av hur bra bakad pajen är så unslipper följande ord mina läppar: "J hur har du fått pajskalet så här bra?".
Bet nästan av mig tungan efteråt!!! Sånt ska man inte säga då man ännu inte fyllt 25!! Sånt ska jag säga om 10 år!! Men å andra sidan så undrade jag faktiskt hur hon fått pajskalet så bra... Hmm.. kanske inte var så fel ändå om jag sa så för att jag verkligen ville vet och inte för att det är något man ska säga?
Nä, nu svamlar jag bara!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet, ha ha ha.. När vi var ute en gång sa nån: men vilken hög musik det är, jag hör ju knappt vad ni säger.. Pensionärsvarningarna kommer allt oftare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback