Arrrggghhhh!!!

Den senaste veckan har jag hittat två saker som irriterar mig mycket:
1 När folk snor min plastpåse som jag har under cykelsadeln och som jag sätter på sadeln om det regnat och sadeln är blöt. Nu blev jag alldeles blöt i rumpan istället och fläckar på jeansen! Damn you!!!!

2 Bilister som inte använder blinkers! Det är ganska nyttigt för oss cyklister, som är betydligt mer oskyddade än en annan bilist ,att få veta om ni tänker svänga eller inte! Vet hut!

//Therese

PS Hannah: mycket trevlig kväll igår! Du får låna "ärtan" när du vill DS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guuud vad du lät arg och söt.
Låter som nått som min mormor skulle bli arg på. Men absolut! Du har helt rätt!!!

Postat av: Jess

Hej!
Efter en lång semester så börjar jag sakta men säkert återkomma till verkligheten, där stulna påsar och icke-blinkande bilister är ett mycket stort irritationsmoment.
Vi ses snart igen! Kram kram

2007-01-10 @ 10:37:38
Postat av: Hannah

Sanna: välkommen tillbaka, vi har haft det lite tomt utan dig!
Jess: Gôtt att hör att du lever. Vi står med öppna famnen när du kommer.

2007-01-10 @ 11:42:32
Postat av: Hannah

Tessi: ärtan är min nya favvo, kommer snart och myser igen.

2007-01-11 @ 07:59:06
Postat av: Frallan

Alla vet väl min inställning till cyklister.
Jag hatar cyklister som använder cykel!
Ni kör ju som tokar själv i trafiken, inte kosntigt att bilisterna lattjar med er!

2007-01-12 @ 07:52:11
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback