I'm back

Hallo alla bloggers!!!
Nu är jag tillbaka! haft en lugn och skön jul.  Mycket paket. J undrade om jag var 8 eller 24 när jag berättade om allt jag fått. Jag kontrade med att jag har föräldrar som tycker om mig. Jag vet att du Marie, upplever samma sak ;-)

Julen har nu faktiskt städats ut hemma hos mig (det trodde ni inte va?). Får ju ta det när man har tid... Gunnar (det är, var, min gran) åkte dock ut strax efter nyår... Man kan väl säga att han dog redan i mellandagarna. Jag tror det beror på att han då lämnades ensam i J:s sk omvårdnad. För att sammanfatta Gunnar-tiden så kan jag säga att jag visste inte att en gran kunde ha så mycket barr och tappa precis vart enda ett!!! Herrgud vad barr det var och fortfarande är.... När jag dammsög kunde jag stoppa in en av hans grenar i munstycket och sedan så var det inte ett enda barr kvar!! Nu står den stackarn ensam och naken ute på balkongen och bara väntar på att jag ska komma ut och klippa honom i småbitar och slänga ner honom i sopnedkastet... Nej usch jag klarar inte att prata om det mer, det smärtar för mycket. Jag vill bara säga: Gunnar- I love you forever!!!
//Therese

PS vill de vänner som är i stan komma över imorgon och kolla på Ugly Betty och House? DS 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nu är granfanskapet äntligen ute!!! Trodde aldrig att jag skulle tala så om en gran och man skall ju inte tala illa om det döda (för död är han) Men huva vad vi slogs igår. Han stack med de stackars så barr som fortfarande satt kvar! Fylde dock en ica kasse med de barr som hamnade på golvet innan jag lyckat traggla ur allt pynt och fått ut honom på balkongen! har full försåelse för dina granproblem mao! Kram anna

2007-01-08 @ 15:37:31
Postat av: Anna

Gick lite snabbt där och glömde både den ena och den andra bokstaven men kontentan kom nog fram..

2007-01-08 @ 15:50:13
Postat av: Hannah

Gôtt att du är tillbaka. Jag komer gärna till dig och hänger lite. Ska nog träna först bara, men till åtta ska jag nog hinna.

2007-01-08 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback