Livet börjar igen?

Precis alldeles nyss lämnade jag in min j**la C-uppsats! Satt uppe till klockan hundra inatt och försökte få den färdig, lyckades sådär. Men nu ska jag släppa tanken på den och låta min överkokta hjärna vila några dagar, för att på fredag gå på opponering och se min baby slitas i stycken opponenentens fradgade käftar. Nejdå, men kanske...

Vidare idag ska jag försöka göra saker jag inte riktigt haft tid med. Jag vill träffa Anna och Mariah, jag har hunnit leka alldeles för lite med dem på senaste tiden. Kolla hur Sandra har det på jobbet. Kanske träffa Per för en pratstund. Träna! efter det ta bort min variant av ett " slutspelsskägg" (jag hoppas att det bringat mig tur med uppsatsen). Jag vet att Jill menar att vi behöver hålla benen varma på vintern med päls, men nu har bägaren runnit över. Nu ska jag återinföra långa duschar då jag hinner raka benen.

Senare i afton är det vänner minus Jess. Undrar vad Marie har planerat för oss. Måste nog ringa Tessi och kolla hur landet ligger innan också.

får passa på att njuta idag, väldigt snart börjar nya kurser och självklart har jag tagit på mig att läsa dubbelt delar av denna termin. kommer att bli lite körigt med tanke på att jag måste jobba extra också, så att jag har råd med mina Rättvisa bananer.
ha en bra dag alla blogglovers!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska du ringa mig idag!? Jag längtar!!
Vad ska Jessie göra idag eftersom hon inte kan vara med?

Postat av: Hannah

Tänkte precis på dig faktiskt, och att jag skulle ringa dig. det kommer att hända mycket snart. Jess är hemma, ha därför svårt att komma.

2007-01-17 @ 09:46:53
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Therese

Vänta drygt 10 minuter från nu bara för jag ska posta min morfars födelsedagskort!!

2007-01-17 @ 10:01:03
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Therese

Måste få fråga vad det blir för smaskigt ikväll?

2007-01-17 @ 13:24:56
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Marie

Hoppas ni inte har för höga förväntningar på avancerad matlagning. Tänkte göra en fruktsallad med vaniljglass. Duger det??

2007-01-17 @ 15:18:03
Postat av: Frallan

Blire kräftis i sommar eller??
helst en utan att Tessan dansar kosackdans naken utanför Jalles fönster för att erhålla en slängkyss!

2007-01-18 @ 16:01:36
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Då jag, tydligen den nakna kosacken, far till Oslo idag så kan jag ju fråga vår värdinna. Hon har dock haft en dröm för någon månad sen att det var en jättestor kräftskiva i år! Hon hoppades att det skulle vara en sanndröm.

2007-01-19 @ 08:34:37
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback