Måste ha en snyggare bild!

45220-30
Nu har blossa varit på tapeten för länge, lägger till denna istället för att få något nytt snyggt på sidan. Denna hylla önskar jag mig till nästa jul, lika bra att börja planera. Sitter på uni och försöker jobba med uppsatsen som skall vara inne inom kort... går inte så bra faktiskt. men hoppas att kraften kommer att vara med mig. Hoppas alla har haft en god jul och en bra början på det nya året. Några nyårslöften kanske?

Själv hade jag den roligaste nyårsafton jag haft på länge hemma hos Ida och Peter, attans va skoj vi hade! Inte lika roligt att jobba elva timmar dagen efter dock.

Nu måste jag fortsätta. Ha det bäst!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: JiLL

Du har som vanligt sweet smak;)

2007-01-08 @ 10:11:13
Postat av: Hannah

Jill: Det är et familjedrag... du är ju familj menar jag.

2007-01-08 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback