Nu åker jag

Så här under vintern är det väldigt många som åker iväg på semesterar hit och dit. Och jag ska inte vara sämre. Jag åker också utomlands idag. Ska på storstads-weekend faktiskt. Har hittat jättebilliga biljetter och boendet är nästan gratis! Jag åker hela 25 mil västerut. Jag ska till OSLO! I maj flyttade min bästis Josse dit och nu ska hon och jag ha inflyttningsfest. Sandra skulle också ha närvarat men tydligen var det en skock dagisbarn som krävde hennes uppmärksamhet. Men lugn Sandra, vi dricker vin för dig också. Undrar om jag ska skicka semestervykort också precis som man gör när man är utomlands på andra ställen?
Hmm
Måste fundera lite på det tror jag...
Bye bye
//Therese


Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det så kul!

2007-01-19 @ 15:15:35
Postat av: Frallan

Åh din lyxlirare!
Norge av alla exotiska platser, vad sotis jag blir!

Postat av: Mona

Hej Therese hiittade din blogg genom Fralle (J)Hoppas att allt är bra, ta det isit med drickat!
Mona

2007-01-25 @ 15:46:14
Postat av: Anonym

Mona: Allt är jättebra! Vad roligt att du hittade hit!
Helgen hos Josse var jätterolig. Tråkigt att Sandra inte var med bara. men vi tar det nästa gång!

2007-01-25 @ 16:04:37
Postat av: Frallan

Nä, Sandra skulle vara hemma och stryka mina skjortor!

2007-01-26 @ 09:17:51
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback