Att vilja ha det man inte kan få..

Då är det avklarat för denna gång. Världen gick inte under nu i helgen heller så det var en ganska lätt beredskap. Förutom en sak.. Blev bjuden på tjejfest i helgen och det var skittrevligt! Bara det att jag inte kunde medverka "fullt ut" så att säga. Som sagt det var jättekul men jag hade kanske föredragit att dricka något annat än smaksatt Ramlösa och även gått med ut senare på kvällen.. Men det är väl så att man väldigt gärna vill ha det man inte kan få just då.

Så nu har jag redan börjat planera för utgång på lördag! Hoppas några är kvar i stan så jag slipper parta själv. Ni som ska ut kan ju meddela ert intresse. Ja, jag vet att det är lite tidigt att planera helgens utgång en måndag, men vad akn jag säga. Jag är en god organisatör!

Nu ska ajg fråga
magic8ballbloggen om det kommer ske en stor olycka om jag pillar lite på de där ventilerna som syns under handfaten när man sitter på toaletten här på jobbet. Är så ruskigt nyfiken på vad som händer om jag vrider dem lite...
//Therese


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu fattar jag ingenting...Varför kunde du inte festa i helgen? Har jag hängt med för dåligt på bloggen kanske?

Postat av: Hannah

Heja! En fest hade ju varit underbart. Men ska med H till stugan och kanske en sväng till Dalarna. Tycker att de vänner som är i stan borde kunna ha en liten vännerträff kanske???

2007-07-09 @ 11:55:31
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Therese

Jag hade beredskapen och då även en bil till förfogande. Och vi får en liten broschyr där det står om hur vi anställda ska uppföra oss i trafiken och det är enligt gällande regler. Sist jag kollade var det inte ok att köra med alkohol i sig :-)

2007-07-09 @ 12:21:42
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback