Jaaa!!!!

Vet ni vad? Jag har precis köpt en Ipod!! 4gb och naturligtvis rosa! Hoppas på att få den innan veckan är slut.

Som någon anonym igår påtalat på bloggen så var det inget morden i Midsomer.. Som tur var visste jag redan det innan jag kollade bloggen. Sprang nämligen på mitt ex på stan när jag skulle köpa Morbiere och han berättade att det inte var något. Tänk att ex alltid = dåliga nyheter :-)

Nu ska jag nog ägna några minuter åt att googla upp roliga tillbehör till min nya Ipod. En sak är iaf klar; jag ska ha ett sånt där löparmband till den!
Over and out!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Josse

Välkommen i iPod klubben! Nu kan du springa en massa hela sommaren =)

Postat av: Marie

Grattis! Jag tillhör skaran som har mobiltelefonen som MP3- spelare. Jag har precis köpt en Sony Ericsson W810i plus ett extra minne. Det får plats en himla massa låtar på den!

2007-07-11 @ 12:52:41
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åååh...avundsjukan färgar mitt ansikte svart... Dessutom skall du till Sunne vattenpark - lyckliga människa.

2007-07-12 @ 08:39:34
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback