Äntligen helg! Mamma Mia

Nu är det fredag och jag checkar ut om en halvtimme. Då bär det av hemåt Götet för imorgon ska jag och mamma gå på Mamma Mia. Det ska bli jättekul!

Annars kan veckan bara beskrivas med ett ord: mycket... Det har varit mycket mycket hela tiden. Massa bra mycket naturligtvis som tacos i onsdags och AK igår. Fast annar är det emst att det varit mycket på jobbet. Jag hde ju tur iaf att det inte inträffade någon katastrof i världen nu när jag haft beredskapen i veckan. Shit, hade ju kissat ner mig av nervosistet och pretationsångest ifall "nästa tsunami" inträffat... Men men det händ einget så min absolut första beredskap kan få betyget godkänd. Nu är nästa gång om typ en månad. Börja håll tummarna redan nu för att det inte händer något då heller!! 

Nu har jag precis hoppat tillbaka i texten och korrigerat två "nästa"! Jag kan verkligen inte stava det rätt då jag skriver på tangentbord!

Känner att jag kommer sova gott på tåget nu... Snälla, snälla gör så att det inte sitter svettgubbar eller skrikande barn bredvid mig!!!! Men då kan jag bara plocka upp mitt block och börja skissa på en uppatsidé. Har ju som sagt de där 10 poängen som utgörs av en uppsats kvar på min D-kurs i rättsvetenskapen. Men jag tror jag faktiskt kan ha hittat något lite halvkonkret idag... Hmmm får se vad det utvecklar sig till.

Tills sista vill jag bara ge en virtuell slängkyss åt J!!! Vi ses på söndag kväll *smack*

//Therese

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du slapp läskiga tågkamrater. Usch. Oönskat sällskap är rätt värdelöst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback