Fetaost!

Hello!
Nu är jag tillbaka. Med en bränna och full inkorg på jobbet. Samos var jättehärligt! Vi fick verkligen ut det vi ville av semestern. Dvs sol och bad hela tiden. Så nu sitter jag här med en solbränna i början av sommaren för en gångs skull. Den ska jag föröska vårda :-)

När man är borta och utkopplad en hel vecka inser man vad man missar i bloggvärlden. hjälp vad ni på andra bloggar skrivit! Skulle behöva en hel dag för att uppdatera mig! Måste även berömma Hannah som hållt den här bloggen vid liv under veckan. I'm proud of you.

Idag ser det lite ut som att det är regn i luften här i Kristinehamn. Är det så i Karlstad också? Jag ahde ju tänkt och gå på utomhusträningen i museiparken idag nämligen. Men det är ju inget kul att body balanca ifall det spöregnar! Någon kan väl lämna väderrapport från Karlstad.

Nu har jag skrivit ett lagom långt första inlägg efter (första) semestern. Känns skönt att vara tillbaka. Nu ska jag på lunch och sedan fortsätta med jobbet. Det är så himla kul just nu. Får vara lite extra-projektledare nu efetrsom jag täcker upp för en som är på semester. Härligt!
Ha det gôtt!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Saknat dig! När kör vi nästa avkopplande semester? Typ SPA i höst??
Kram

2007-06-27 @ 09:00:12
Postat av: Kerstin

Åh, Samos...där var jag...2044 om jag inte minns fel. Så nice! Härligt med utlandssemester, vi hade funderat litegrann på att åka, men med A med hade det inte blivit så vilsamt...host. Jag vill helst ligga och steka hela dagarna, och jag vet inte om en sexmånaders bebis uppskattar det, he he. Men tänk vad solbränd och snygg han hade blivit? Nu är han typ blekast i stan.. ;-)

Postat av: Therese

2044 tror jag nog att A är vuxen nog att kunna ligga på stranden ;-)

2007-06-27 @ 12:46:25
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad härligt med semester...

2007-06-28 @ 05:46:22
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Therese

Hanna: Det var verkligen jättehärligt! Känns skönt att ha lite färg på kroppen redan i början av sommaren också :-)

2007-06-28 @ 22:24:35
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback