Jag är inte snabbast i stan...

Men jag har fattat att Säkert är artisten som kommer att förgylla denna sommar. För alla inklusive mig själv som inte hunnit köpa skivan kan man gå in på www.myspace.com/sakert och lyssna på ett ljudprov. Vecka 30 är det Yran, gissa vem som kommer att spela? Just det! Jag får med mig både H och fröken Beijer, förstå vad roligt. Även min msikknarkande syster kommer självfallet att vara med. För den som funderar på att åka norrut kliv in på www.yran.se och bli övertygade att det är värt den långa resan.  För mig som aldrig skulle drömma om att tälta på en leråker och dricka Sofiero tillsammans med nittonåringar i stuprör och pilotbrillor (inget fel med detta) är denna festivalen helt perfekt.

Vet inte vad ni tycker nu vänner. Borde vi byta namn på denna blogg efter den fantastiska artikeln i kvällspressen om tjejer i Karlstad?
Nu ska jag sticka till gymmet
ha de!
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback