Packa fixa dona

Oj oj vad länge sedan det var! Nästan en vecka sen. Jag skyller på mycket jobb och reseförberedelser. Vad resten av vännerna skyller på vet jag inte...

Jag håller på att tvätta och packa och fixa som ebn liten blå nu. På lördag förmiddag sätter vi oss i bilen och kör ner till min mamma och pappa. De bor på ett alldeles lagom avstånd från Landvetter flygplats nämligen, ca 20 minuter. Sen på söndag morgon kör de oss till just nämnda flygplats så att vi kan hoppa på planet som ska ta oss till Samos och Pythagorion. Jag längtar! Sol, salta bad, god mat och framförallt ett underbart sällskap i form av J.

Nej, nu hinner jag inte skriva längre. Ska lämpligt nog iväg och vaccinera mig. Min chef tyckte jag skulle göra det och jag såg till att boka in det innan Samos. Man kan ju få hepatit där också :-) Sen direkt iväg till vaxningen. Skönt att slippa oroa sig för bikinilinjen några veckor!
So long!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hannah

KK: jag sov hos syrran för att vid 08.30 åka vidare till Karlstad. Måste ta resan från Östersund i etapper. Hade gärna träffats om jag hade haft mera tid. När kommer du hit? Jag kommer till stockholm vecka 30...

2005-07-02 @ 08:19:23
Postat av: Hanna

Vad härligt att åka ut och resa en sväng! :)

Postat av: Therese

Hanna: Det ska bli helt underbart! Ikväll ska jag sålla bland allt osm jag lagt fram för att ta med. Erfarenheten säger att jag inte kommer använda så mycket.

2007-06-15 @ 08:07:07
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Hannah

Tessi ha en underbar och vilsam resa! det är du värd, öffcörs. Själv reser jag till stockholm idag, nästan lika exotiskt...
kram så länge

2007-06-15 @ 09:38:47
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: pernilla

men uuuuuu va gött! Vill med! :D

2007-06-16 @ 12:13:25
URL: http://shoegal1981.blogg.se
Postat av: KK

Trevlig tripp Therese! Hannah! Vad ska du här och göra? Utan att ringa mig? Stort fy skäms på sig! : )

2007-06-16 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback