Tacofest!!

Som avslutning på säsongens vännerkvällar så är det nu bestämt att det blir tacofest hemma hos Andersson/Larsson imorgon. Då vissa ska upp och göra tentor på torsdagen så bestämde vi ju att ta det vid 17-snåret imorgon. Efter konsultation med Hannah så har jag även bestämt att det blir lättare om jag sköter all handling. Därför måste alla vänner skriva in vad som önskas på tacokvällen!!!!

J har efterfrågat manligt sällskap till matchen som börjar kl 20 så därför kommer Henrik att följa med Marie. Välkommen Henrik ! Ni andra vänner ska inte ta illa upp för att J ville ha manligt sällskap, han tycker om er också men han ville ha någon med lite mer kunskaper än bara vad en offiside är...

//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Annanas, majs, chili&jalapenjo tortillas, ostchips..

2007-06-05 @ 11:21:26
Postat av: Hannah

Jag kan mycket mera än offside, bara så att han vet! Gudjonsen eller hur man nu skriver är varnad och kommer därför inte att vara med, därför kan Island vara en aningen mera oförutsägbar motståndare då många avslut vanligtvis brukar gå genom "Barcastjärnan"...
I övrigt vill jag ha ruccola, rödlök, gukce i massor, tomat, oliver med pimiento, kanske fetaost, vanlig ost iaf
paprika gärna gul. Och allt det Marie ville ha så klart. gött blir det. hoppas du hittar jordgubbar så J kan göra sin plikt och doppa dom. nu ska jag fortsätta vårda min bränna onda öga och plugga.

2007-06-05 @ 11:40:05
Postat av: J

Hannah: Du har härmed förtjänat att sitta i hedersfåtöljen då jag blev imponerad av dina okända fotbollskunskaper till skillnad från Therese som inte ens kan stava till Offside :-)
Ska jag doppa jordgubbar, i vad?

2007-06-05 @ 12:42:44
Postat av: Therese

Hon vill ha chokladdoppade jordgubbar! Inget annat din snuskis!!!

Postat av: J

Jag syftade inte på det, men det verkade som du tänkte på det, snuskfia!
Ni kan få jordgubbar doppade i Finlandia vodka, mums! Allt annat är överkurs för mig då jag och Henrik ska sitta med en iskall öl och slappa.

2007-06-05 @ 16:31:17
Postat av: jess

Det låter som om vi inte missat något förutom gurka.... Jag tycker om gurka... :) och salsa. det ska bli kanontrevligt tycker jag! Ses ikväll! Kram kram

2007-06-06 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback