Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kerstin att ta upp 3 favvosaker i mitt hem.


Först så älskar jag dessa små figurer. Hunden fick jag av en kompis då jag fyllde 20. Hon hade köpt den som en "extrapresent" för när hon såg den så tyckte hon att jag skulle ha den för jag gillar små saker. Ängels är inköpt på ett glasbruk i Småland. Den är ett minne från en av de bästa familjesemestrarna jag har haft!


Nummer två är mina lätt rosatonade champagneglas från Boda Nova. Det var bara kärlek vid första ögonkastet när jag såg dem!


Sista bilden var jättesvår att välja. Har en lampa som jag älskar fast den bara är från IKEA, vår underbara balkong och naturligtvis firren. Men till sist blev det ett exempel på våra underbara höga, stora fönster. Huset som lägenheten ligger i är byggt 1938 så fönstren är stora och släpper in massor av ljus. Fönsterbrädorna är i marmor eller någon annan sten. Just denna bilden är på vårt köksfönster.

Nu vill jag utmana Sofia, KK, Sandra och Sanna!
Lycka till!
Kram
Therese

Kommentarer
Postat av: pernilla

vilket fint glas! i like pink! :D

Postat av: Therese

Tack! Jag älskar dem verkligen.

2007-06-04 @ 08:32:33
Postat av: Marie

Hos vem är vänner på onsdag?? Jag kommer hem då!

2007-06-04 @ 15:07:03
Postat av: Hannah

Vänner hos Tessi! Sa vi klockan fem eller?

2007-06-04 @ 15:49:51
Postat av: Kerstin

Superfancy glas och jättesöta figurer! Du har bättre fantasi än jag som satte in en bild på diskmaskinen...tragiskt.

2007-06-05 @ 22:42:05
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback