15 minuter kvar

Nu har jag 15 minuter kvar på mitt egna (numer tomma) kontor... Känns lite småkonstigt. Jag har suttit här i drygt 2 år!! Nu ska jag börja pendla men det är ingen fara så sett men det börjar kännas att jobbytet och flytten är på riktigt.. Men jag är ju fortfarande inom samma myndighet, bara på annan ort och det jag ska göra kommer bli jättekul det också. Chansen (risken?) för att man hamnar i hetluften är ju ganska hög..

Var och åt lunch förut med de som jag jobbar med nu. Min chef sa så fina saker om mig. Kommer sakna alla men får som sagt tänka på allt det positiva som jag är på väg till istället för det som jag lämnar. Fick ett presentkort på noll54 av dem. Jättebra tyckte jag!!

Nu ska jag bära ner min flyttlåda i receptionen. J ska ta med den hem sen så att jag kan få med den i bilen till Kristinehamn på måndag. Går ju direkt från jobbet till tåget mot Götet nu. Nä, nu ska jag bära ner lådan och sen krama alla hejdå!
Ha en bra helg allihopa!!!
Kram
//Therese

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort Lycka till på ditt nya jobb! Vet dock inte riktigt vad du ska göra nu men... Har förstått att det kanske blir Ullared i helgen för dig? Ha det riktigt kul!

Förresten, har du spanat in GB*s nya glass Girlie? En riktig Thereseglass!! :-)

2007-03-23 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback