Bara en vanlig dagsrapport...

Igår blev det en karftig förminskad vänner. Det var bara jag och Jessie som hängde hemma hos mig efter spinningen. Men trevligt hade vi! Åt god tomatsoppa och efter det lite ost. Bla åt vi den godaste gorgonzolan jag ätit!

Idag ägnar jag återigen tid åt att packa det jag ska ha med mig till Kristinehamn samt att springa runt i huset och lämna över pärmar till en massa annat folk. Känns skönt att släppa allt och börja jobba med helt nya saker. Hanna en tjej som jag kommer jobba med ringde för en stund sedan och välkomnade mig och sa att hon skulle fösöka hinna fixa så att jag har dator och telefon etc när jag kommer på måndag. Jag längtar verkligen!! Fick ett litet schema på när vilka möten är under dagen och sånt. De har tydligen hur mycket som helst att göra också så brist på arbete kommer det inte bli verkar det som. Har fått lite mer klart för mig nu vilka områden som jag ska jobba lite mer med. Blev glad då jag fick veta att jag ska jobba i det arbetslaget som har lite inslag av FN.

Nu ska jag fortsätta packa 10 minuter innan jag har överlämningsmöte med några andra här på min avdelning. Sen är det lunch och SUSHI!!! Mmmmmm

//Therese

Kommentarer
Postat av: pernilla

skulle göra vad som helst för sushi nu.... är så hungrig... Istället blir det så exotiskt som;
Spenatsoppa :-D

Postat av: KK

Flyttlasset går till Stockholm och Jonathan, jag längtar verkligen! Men tills dess måste det ordna sig på jobbfronten för pendling till Nyköping känns väl så där...

2007-03-21 @ 18:46:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback