Bollen är i rullning

Nu sitter jag i soffan, nyduschad och laddad. Förutom att jag ska ha på mig kläder och makeup så ska jag bara ta fram lite nya värme- och flytljus . Känns skönt att vara hyfsat i fas med klockan. Blir ett ganska stor tjejgäng på förfesten, 8 st. Och var lugn K, jag ska ta en drink för dig  med :-)
Det enda som kan sabba nu och förmodligen gör det) är håret. Hur ska jag fp min lätt uppklippta page med lugg att inte se så snäll ut? Hmm.. det blir nog bättre efter några drinkar...
Ha en bra kväll!
//Therese


Kommentarer
Postat av: Kotten

Hoppas ni hade superskoj! Samt att du tog MINST tre drinkar för mig....här somnade vi i soffan klockan halv nio - vilken grymt actionfylld lördagskväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback