En utmaning och litevis med snor..

Jag blev alltså utmanad av Hanna  på bloggen för några dagar sedan. Här kommer min respons på utmaningen!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

* Jag är en total Melodifestiivalnörd! Peakar verkligen i år då jag har biljetter till Globen på lördag.

* Har ätit middag på Nordkap med norske kronprinsen.. Vi åt även frukost ihop... ;-)

* Gillar att gå till tandläkaren. Tycker bara det är tråkigt att jag inte får bananlack längre. Det rä så gott!

* Är ingen djurmänniska... Guldfiskar och kaniner går bra men sen är det stopp.

*  Är väldigt principfast. Och ännu värre var det när jag var yngre.

* Försöker alltid matcha ögonskuggan med vad jag har på mig på överkroppen. Har lett till att jag har vldigt många ögonskuggor.

Jag utmanar Sandra , Gloom, Karin i "nästan 30-tjejerna" och Joel (så han får tummen ur och uppdaterar bloggen)

Lycka till!
//Therese


Kommentarer
Postat av: Kotten

Oj! är det den Joel jag tror?? Min gamla klasskamrat...? Måste kika... ;-) Apropå ditt inlägg i Hannas blogg, ang konflikträdsla - jag lovar, jag är räddast av alla! Skall oxå börja öva på att vara elak och säga vad jag tycker - så det så! :-D

Postat av: Gloom

It's all set and done!!!

2007-03-08 @ 11:00:07
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback