Första vårdagen!

Idag är det officiellt årets första vårdag, iaf jag tyckete att det känndes tydligt i morse trots dis och snöglopp. Idag är en bra dag! Har nyss skickat min uppsats till mamma för rättning, jag kan inte stava som ni kanske märkt. Mamma rättar fortfarande en del av det jag skriver, tyvärr tillåter inte dagens mailskickande några guldstjärnor i kanten... jag fick sällan sådarna när det begav sig heller, inte i rättstavning i alla fall. Har micklat lite med mitt CV också, ska försöka hinna skriva ett bra brev också så att alla arbetsgivare kan se vilken talang jag är. För enligt den bok vi läser på kursen nu är det upp till ledare och chefer att upptäcka och "förlösa" talanger. Jag är sprickfördig och redo att komma ut, jag menar när som helst! Nu ska jag fara hem och byta väska, varför varför tog jag inte med mig träningskläderna? Men påt bara, jag vill inte att min rumpa ska hänga i knäveckstrakten när bikinitiden kommer.

Sen tycker jag att jag sätt massor av par som ser lära och lyckliga ut idag, kan även detta vara ett vårtecken månne? Jag är bara kär i min mixer hemma, ni som var på vänner förstår varför...
hoppas alla har det bäst
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback