Guldfisk med social fobi, del 2

Lilla Sharkie (guldfisken alltså) verkar ha accepterat sin tillvaro hos oss. På kvällarna kan man höra hur han "möblerar om" med stenarna. Han är dock fortfarande lite blyg... Han gömmer sig så fort man kommer i närheten av skålen. Men imorse hände något revolutionerande! Jag fick stå precis bredvid skålen när han åt!! Det har aldrig hänt förut. Sen så fort jag rörde mig för att gå bort så blev han rädd och gömde sig under växten igen. Men jag tolkade detta som att han tycker mycket mer om mig än om J. Så fort J visar sig så simmar han och gömmer sig. Våran guldfisk är en riktig "mamas boy". ha ha ha!!! Jag är favoriten!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Annars är det bara att dra på grillhandskarna! (som med katten alltså)

Postat av: Therese

Ha ha! Och dra fram honom under växten!! Tror jag tar diskhandskarna istället :-)

2007-03-01 @ 15:35:08
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kotten

Söt med en liten firre, hi hi! :-D Japp, det är vårt hus på bilden...bor nog kvar ett tag till iallafall, he he - B skall laga mat ikväll. Korvstroganoff, som han ALLTID gör. Tror jag skall säga nåt i stil med " egentligen har jag aldrig gillat korvstroganoff"...ha!! ;-)

2007-03-01 @ 17:22:10
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Varför funkar inte blogg.se? Man kan logga in men sen kommer man inte längre...

2007-03-02 @ 10:21:02
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Hannah

tror att den fungerar nu, våra länkar är tom högst upp på sidan!

2007-03-02 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback