Härliga väder!

Jag blir så lycklig av detta härliga väder! Har varit ledig i 2 dagar (utöver helgen) och det passade ju jättebra med tanke på det fina vädret. Jag får sån energi när det blir vår. Under de här dagarna har jag hunnit med:

* Lång ridtur med hästen och hittat massa nya och finfina ridvägar vid en sjö (har precis flyttat hästen så jag hittar inte så bra ännu)
* Tränat 2 gånger
* Tagit en långpromenad med Hannah
* Städat lägenheten
* Dressyrpass med hästen
* Sökt jobb
* Vårstädat balkongen

Så nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta och lapa lite sol! Imorgon är det Vänner hos Hannah!
//Marie


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad har du sökt för jobb?

2007-03-28 @ 15:53:16
Postat av: Hannah

Trots alla kläder är jag sjuk idag. Men det var en supernice promenix. Vi får fira dig nästa helg istället, när jag orkar fixa en god middag.

2007-03-28 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback