Härligt!

Detta inlägget tillägnas ordet "härligt". Dels för att min Berlinresa var härlig! Både jobbmässigt (vilka proffs det var som höll workshopsen!) och lokaliseringsmässigt. Berlin är en stad jag kan rekommendera till alla. Tar till klyschan "man kunde känna historiens vingslag" när man gick under Brandenburger Tor och längs Unter den Linden. Tv-tornet går heller inte av för hackor. Gedäschnichtskirche såg jag flera gånger eftersom vi bodde i närheten. Shoppingen var mycket bra. Och naturligtvis så var även vädret härligt! Vår med fler plusgrader än här.

Men att komma hem till världens bästa kille är också väldigt härligt! Att sedan ha en jättehärlig helg ihop är nästan ännu bättre. Massa såna där vuxengrejer blev gjort i helgen; handling, kolla på färg, möblera om och parmiddag (ja jag kan använda ordet nu).

Nu ska jag fortsätta min härliga arbetsdag! Sista veckan innan jag börjar åka till Kristinehamn. Spännande värre!
Ha det härligt!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback