Måndag igen

Först måste jag som alla andra klaga på blogg.se! Nu kom jag inte in för jag hade "fel" lösenord!!! Så jag fick beställa ett nytt. Men lugn alla kd-chicksen. Jag ändrar tillbaka till det vanliga.

Hade som sagt var tjejfest i helgen! Var riktigt roligt!!! Goda drinkar och mycket bra sällskap!! det får vi göra om snart!!

Men idag är det måndag igen och det är en väldigt seg måndag.. Har väldigt lite att göra på jobbet så jag får verkligen dra på de uppgifter jag har också. Sen så har jag mer ont i halsen idag!! Började i lördags med en aning om ont i halsen men idag är det verkligen ont i halsen. men jag leker att jag är frisk. Hoppas den taktiken lurar kroppen.

Nä, nu får jag sluta vara så neg! Christer började precis på radion! Jippie!!!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback