Måndag igen!

Hej på er

Nu är det måndag igen, är det bara jag som tycker att veckorna liksom springer förbi? Japp denna mening får iaf min peschisstatus (återigen kan inte stava, men ni vet vad jag menar) att flyga i höjden. Sitter och väntar på Ida, hon behövde lite sovmorgon, de hade jag också behövt... men som valigt vaknade jag innan sju och kunde inte somna om. Nu har jag kollat lite bloggar, mailen och lite tidningar. såg att KK har utmanat mig, måste nog klura på den ett tag.

Nu är det bara 3 drygt veckor tills jag ska fira påsk med djävulen inkarnerad, dvs min brors nya tjej. har aldrig träffat henne, bara sett hennes sida på myspace och det räckte!  Japp jag är omogen och kategorisk och allt det där, men jag är lillasyster och förbehåller mig den rätten. Att vi har samma namn gör inte saken bättre. Min bror är snygg och trevlig och har humor, han kan få vem han vill! varför henne???  killar är puckade, det bara är så¨. nu måste jag köpa kaffe, för nu kom Ida.

Ha en bra måndag. Alla väntar på Tessis redogörelse för mello, visst!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå stumpan! Som gammal flickvän till din bror så har du helt den rätten. Men innebär det här att du kommer till Stockholm en sväng så låter det toppen. Har du tid en minut, vill så gärna träffa dig. Jag kan vara din stalker annars, smyga i buskarna för att få en glimt av din underbara uppenbarelse. Vi har lagt ut lägenheten till försäljning nu gå in och kolla på Erik Olsson och sök på etta på södermalm så hittar du våran lilla på Lorensbergsgatan 3A, ser rätt hyfsad ut. Du har ju varit med när det var som värst med freon läckage och allt. Ha det bäst/Linda

2007-03-12 @ 11:17:32
Postat av: Linda igen

Får jag kommentera min egen kommentar? Jag menar att jag är gammal flickvän till din bror och tycker att du som syster har helt rätt att säga vad du tycker om henne.

2007-03-12 @ 11:19:33
Postat av: Heléne

Slänger mig in i "diskussionen", tyvärr trodde jag att jag som yngst i syskoskaran (två äldre bröder) hade rätt att tycka o tänka, men fick veta att jag inte hade det.. tror ni det hjälpte vad jag tyckte om "Hon" flickan han va ihop med.. nääe.. inte riktigt.. tråkigt, kan inte bröder välja flickvänner deras systrar gillar? hehe
förstå hur ja menar =)
/heléne

2007-03-12 @ 12:56:33
Postat av: Heléne

Slänger mig in i "diskussionen", tyvärr trodde jag att jag som yngst i syskoskaran (två äldre bröder) hade rätt att tycka o tänka, men fick veta att jag inte hade det.. tror ni det hjälpte vad jag tyckte om "Hon" flickan han va ihop med.. nääe.. inte riktigt.. tråkigt, kan inte bröder välja flickvänner deras systrar gillar? hehe
förstå hur ja menar =)
/heléne

2007-03-12 @ 12:56:38
Postat av: Hannah

Linda: Vi ska fira påsken hos mamma och pappa... men jag komemr till stockholm förhoppningsvis snart. När du var ihop med min bror hade han iaf en reko fv.
Heléne: Jag är tränad i att frysa ut, även om inte han fattar kommer hon att göra det... visst har vi rätt att säga vad vi tycker, en vis bror borde förstå att vi vet bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback