T-24

Nu är det 24 timmar kvar tills jag sitter på tåget mot Stockholm och Globen. En dröm ska besannas! Jag ska se Melodifestivalen live i Globen! Kvällen kommer att ägnas åt diverse förberedelser såsom packning. Ska ha en omlottklänning på mig imorgon kväll. Lagom glammigt och snyggt. Ska ringa min 12-åriga kusin sen och fråga vad hon ska ha på sig. Det är nämligen bara hon och jag som ska åka. Kanske måste köpa glitterspray på HM och spraya på oss innan vi åker? Det tror jag att jag ska göra. Måste komma ihåg att hämta ut tågbiljetterna idag med.

Annars så är det bowling som står på agendan ikväll. Tror jag kommer spöa skiten ur J. Jag menar, jag känner ju bowlingproffset/fantasten
Fralle..

//Therese

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad kul, hoppas ni får en jätterolig kväll!!

Postat av: J

Kommer sopa banan med dig ikväll! Ingen romantik i luften, bara ren tävlingsinstinkt.

2007-03-09 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback