tack för idag..

...slut för idag
Så känner jag nu och snart drar jag mig nog från jobbet. Nu så kommer en rolig helg och på måndag så ska mitt hemliga "pussel" läggas klart hoppas jag. Iaf kanske det kommer halvvägs... Hoppas jag snart kan berätta för alla andra som inte vet vad det är som gjort mig glad, nervös och förväntansfull! Men snart amigos, snart. Jag kan dock direkt avslöja att det inte har något med graviditet att göra!! Såna rykten vill jag inte ha florerande!

Om ni hör någon bara skrika "I love melodifestivalen" i morgondagens melodifestival så kanni direkt gå in på Unibet och satsa 500 spänn på att det är jag :-)
Ha en bra helg!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: hanna

vad menar du att du har hört om gratis-sidan? ha en bra dag =)

Postat av: Kerstin

Hoppas du får det kanon imorgon!! :-D Och vilket kryptiskt inlägg....he he. Spännande, blir ju nyfiken. För oss blir det film ikväll, slappt som vanligt..gäsp. :-o

2007-03-09 @ 16:26:06
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback