Tillåt mig skratta

Färjestad alltså.... HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!

Ni åkte ur!!! HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!

Jag vet att det inte är sprtmannamässigt att håna och skratta åt idrott men snälla, snälla, låt mig ha den här stunden. Jag ska njuta hela dagen och förmodligen imorgon också.

//Therese

Kommentarer
Postat av: J

Och Frölunda kom inte ens till slutspel...
Mohahahahaha
Kom tillbaka och håna när du har något att komma med. Inte när du hejar på ett lag som knappt klarar att hänga kvar i serien.

2007-03-30 @ 10:28:19
Postat av: Marie

Äsch håna så mycket du vill. Jag har blivit totalt ointresserad av hockey de senaste åren. Hockey är en tramsig sport. Basta!

Postat av: Therese

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Jag kan fortsätta hur länge som helst!!!

2007-03-30 @ 11:31:06
Postat av: Kerstin

Therese: Jag skrattar med dig - kan inte hjälpa det. Skadeglädjen liksom bara bubblar i mig,även om jag kommer bo i Värmland tills jag är 90 år kommer jag ALDRIG att hålla på FBK. Moa ha ha ha!!! *omogen, men skit samma* ;-)

2007-03-30 @ 18:00:33
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Kerstin: vi har alltid varandra. Och jag ska fortsätta skratta!!!!!

2007-03-30 @ 18:52:39
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: K

Therese jag kan bara hålla med dig HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA jag är så glad att man slipper höra att det var ytterliggare en seger att lägga till på listan.

2007-04-02 @ 17:26:54
Postat av: Fralle -

Bättre en fylleindian än en dansbandshora!
Jag skrattar med, det är ju ett hemskt tråkigt lag Färjestad!

2007-04-04 @ 16:06:02
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback