Vad har hänt?

Är det någon som sett grisar flyga förbi utanför fönstret eller hört några nyheter om att helvetet skulle ha frusit? I såna fall skulle jag inte bli förvånad... Igår hände nämligen något som jag typ aldrig hänt förut. Jag var ute och sprang! Jag är ingen springande typ om det inte handlar om att springa efter en boll ihop med 21 st andra på en plan. Men igår så hade jag lovat att jag skulle ut att springa. efetrsom en av mina andra svagheter är att jag är hyfsat lojal och avskyr att svika löften så var det bara att ta på sig och åka till Rudsskogen för första gången i mitt liv. Det gick faktiskt bättre än väntat. Frågade J om han trodde att jag hade sprungit iaf 1,5 av de 2,5 km men det trodde han inte.. Jag tror iaf att jag sprang mer än 1km. Det får man avar lite nöjd med. Nu får vi se när nästa löptur blir. Idag är det spinning, imorgon bowling och på torsdag åker jag hem till mamsen och pappsen.

Men iaf om någon ser en flygande gris kan ni väl meddela mig? SKulle förklara en del som sagt..
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback