Ändrade planer

Min lilla "crazy idea" får vänta lite. Hann inte med den bussen det var tänk för jag fick springa iväg på en liten jakt efter malariamedicin. Fick tag på lite som tur var :-)
Nu kanske det finns några där ute som undrar vad jag jobbar med om jag springer efter malariamedicin? I såna fall tycker jag att ni ska gå in på 
www.tria.se (klicka på yrkesföreläsningar) och anmäla er till den yrkesföreläsning som jag har på Karlstad Universitet nästa fredag den 11/5. Se där, nu fick jag in lite reklam för mig själv också! Jag kan avslöja såpass mycket att trots jakten på malariamedicin så jobbar jag inte inom sjukvård :-)

//Therese

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså, du är bara 23 år? Trodde vi var äldre... =)

Postat av: Therese

De har hänvisat till en gammal artikel! Jag har ju inte ens samma arbetsuppgifter längre!! Men om du vill vara 23 så akn du ju bara visa artikeln och säga att du är lika gammal som jag. Då ljuger du inte så mycket :-)

2007-05-04 @ 08:33:51
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback