Byggare Bob

I lördags var det då dags för Eurovision. en av min höjdpunkter under året. Mycket, mycket trevlig kväll och jag till skillnad från många andra tyckte att Serbien var en värdig vinnare!!! Hon var ju jättebra. Också väldigt skönt att slippa se ett schlagerbidrag utan "troschock" eller "nakenchock". All credit för det.

Mailade lite med J förut. Tydligen har IKEA varit hemma och lämnat av det vi beställt så ikväll blir det bygga av. Om några veckor får vi vår nya tv-bänk från Walfrid Svenssons möbler. Det är jättefin!!! vem vet, om jag blir nöjd när allt är klart så kanske jag vågar vara så personlig att jag lägger ut en bild från vardagsrummet.
Kram kram
Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Hade oxå trevligt på festen! Mycket välordnat Tessie.. Men det var nog tur att jag inte följde med ut för idag är jag dunderförkyld. Sitter här i Gnesta och snorar och jobbar omvartannat! Älskar förresten mitt nya jobb!! Berättar mer en annan gång!

Postat av: Kerstin

Nice med nya möbler! Här hemma har somliga feber, och själv fyller jag år - he he. Knepig födelsedag, detta. Helt isolerad. *tycker synd om mig själv* Självklart skall du lägga ut bilder på vardagsrummet - va kul!!

2007-05-14 @ 15:41:24
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Sara

Hallå tjejen! Ja men det är ju faktiskt bara "riktiga" schlagerfantaster som faktiskt kan förutspå och höra vilka som faktiskt är bäst.Duktiga ni var. Måste säga att jag varit riktigt avundsjuk på er som hade en sån seriös schlagerfest med poänggivning osv. Vilket engagemang! Kul.

2007-05-14 @ 21:44:14
URL: http://smultrontrollet.blogg.se
Postat av: Sara

Åh tack. Känner mig ärligt hedrar att få komma på er eurosvisionfest nästa år. Låter grymt kul. Ah men tack, är toknöjd med håret. Blev lite för mörkt, men det ordnar nog upp sig efter några tvättar! Tar ni hand om min lilla systeryster i k-stad då? Saknar henne så...

2007-05-15 @ 14:22:04
URL: http://smulrontrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback