Slut för idag...

..tack för idag.
Den har dagen har sprungit förbi mig! Hjälp vad fort det gått. Och inte en enda sak som jag planerat att göra idag blev gjord. Så går det när man jobbar i en verksamhet med tvära kast bland prioriteringar. Nu är det iaf dags att åka hem snart. Ska hem en sväng coh hjälpa Byggare Bob alias Jocke att ställa upp bokhyllan mot väggen. Jag slapp bygga ihop något alls igår vilket kändes väldigt skönt! Jag lagade mat coh diskade istället. Sen så bär det iväg till Hannah. Chili con carne minsann... I'm impressed! Men sen blir det nog en tidig kväll (igen skulle Jocke ha inflikat här. Konstigt vad trött man blir när man pendlar...) så jag orkar med tidiga tåget imorgon så jag hinner få undan en massa saker inna det är långhelg igen! Jippie!!
Ooppsss nu damp det ner några viktiga mail (tror jag iaf) som måste hinnas kollas innan jag går till bussen.
Ha en bra kväll!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback