Viva la France, men jag vill att du kommer hem nu!

Hej alla vänner!

Idag är jag aningens bakis. Inte lika illa som H, som kört lite buss och så... men endå. Malin den lilla lusen är ju i Paris, skulle komma hem idag. Tror inte att det är möjligt för henne att ta sig hem dock, sabla SAS som bara strejkar! Som svar till Tessi får jag nog säga att vi får ta vänner när Malin tar sig hem. Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag. Frågade chans på H igår, utan lapp men han sa ja endå. Jag är så lycklig. Puss på er
//Hannah

Kommentarer
Postat av: KK

Hannah, vem är H? Stackars Malin.. men hon kanske har träffat en baguettbärande fransos och inte vill resa hem???

2007-05-27 @ 20:59:03
Postat av: Jess

*Stort smile* tror att man säger typ; Grattis
:)
Vänner när malin kommer hem blir bra.

2007-05-28 @ 08:04:13
Postat av: Therese

Så du gjorde det?! Ha ha ha!! Du skulle bara veta vad jag sa till J efter vi sett er på stan!! Man akn väl säga att det är i närheten av vad er status är nu! GRATTIS!

Postat av: Hannah

Man tackar! Malin är hemma efter en mellanlandning i Riga, så vänner är räddat!
KK: H är typ min prins...

2007-05-28 @ 11:27:43
Postat av: Therese

Spännande med Riga... Så då är det Malins place imorgon vid sju?

2007-05-28 @ 12:27:12
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Linda W

Vad underbart att du har det bra och hittat en prins. Jag är en väldigt ickesocial person just nu, mest trött hela tiden så jag är askass på att höra av mig. Men annars mår jag toppen. Ta hand om dig stumpan och njut av livet!

2007-05-28 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback