Åhhh typiskt!

Tror ni inte att jag glömde de där förbaskade lingonen i frysen på jobbet ändå? Nåja, mamma sa att det inte var så akut med dem. Ska försöka komma ihåg dem tills jag ska hem i jul.

På tal om jul, i helgen var jag på Lisebergs julmarknad. Mycket fint men det pissregnade hela tiden så vi frös lite jag och mamma men vi vandrade runt i drygt en timme ändå.

Nu är jag ganska nyss hemkommen från ett spontant cykel puls-pass! Gick till SATS för att bara gå på löpbandet eller något sånt och när jag kommer och ska dra mitt kort så ser jag cykel puls-korten. Snabbt som attan bestämmer jag mig för att köra det passet. Nu känner jag mig skitnöjd med mig själv! NU sitter jag med en kopp grönt te (smak orient) och lägger upp veckoschemat. New Yorkresan ska betalas, julgardiner strykas och STOR stjärna till sovrumsfönstret ska inhandlas. Så om ni har vägarna förbi Dykmagasinet och tittar upp och ser en stor stjärna så är det nog mitt sovrumsfönster ni ser :-) Välkomna in på lite glögg och hemlagad kola i såna fall. J har redan gjort 3 omgångar (avundsjuk nu Kerstin?) Nä nu ska jag sluta pladdra och se vilka sjukdomar jag har genom att tilla på EKG
Bye bye
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du vet sannerligen hur man sår btterhet i mitt svarta hjärta, Therese..! Hemlagad kola...suck. Va fasen. B nämnde iofs att han en gång i tiden kunnat göra någon form av kola, men den kunskapen har han ju förlagt för länge sen. Bara onödigt att ens nämna, tycker jag. :-D
Apropå stor stjärna, har du tips om var de har fina och inte så svindyra sådana???

Postat av: Therese

Jag köpte en på Indiska igår. Den har 5 "armar". Det fanns i andra affärer som hade fler men då var de så taniga tyckte jag. Jag vill ha en bullig stjärna. På indiska kostade den 99:-

2007-11-28 @ 08:11:51
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Ulle

Lustigt, alltid när jag tittar upp mot ert fönster så är rullgardinen ner dragen. Är detta en komplott månne? :)

2007-11-28 @ 23:09:10
Postat av: Therese

Det handlar mer om att Jocke glömmer dra upp rullgardinen på morgonen. Eftersom jag oftast har gått hemifrån när han går upp så har jag ingen kontroll över detta. Men nu ska det bli ändring! STjärnan kommer upp ikväll och då ska banne mig rullgardinen vara uppe när vi är vakna!

2007-11-29 @ 08:02:04
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Ulle

Skönt att höra vem som bestämmer :)

2007-11-30 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback